سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

دخترم تمام زندگیم

وبلاگ قبلی

1392/3/6 13:51
نویسنده : مامان سپیده
241 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان قبلا یه وبلاگ داشتم که یه چیزایی هم راجع به دوران بارداریم نوشته بودم.اما نمیدونم چرا وبلاگ ترکید.حالا مطالب تورو واست میذارم

دختر کوچولوم

 

 

 

سلام عزیز دل مامان امروز دلم بیشتر از همیشه تنگ توئه...

 

کی میشه بیای و مامانی رو از تنهایی دربیاری.جای خالیت تو خونه حس میشه.مامانی و بابایی برای اومدنت لحظه شماری میکنن.قد همه ی دنیا دوستت دارم...هنوز نیومده همه کسم شدی یه دونه ی مامان

(91/06/13)

 

 

 

سلام دختر خوشگل مامانی.خیلی خیلی دوستت دارم...

 

کوچولوی مامان همه واسه اومدنت لحظه شماری میکنن.پدری و مادری جون میخوان کلی واست چیزای خوشگل بخرن.مامان جون و بابا جون هم اتاق کوچولوتو خالی کردن تا خوشملش کنن و واست آمادش کنن.

 

نفس مامان با هر تکونی که میخوری بیشتر از قبل تو رو احساس میکنم و خیلی دوستت دارم البته یه کوچولو کمتر از باباجونت

 

(91/06/18)

 

 

سلام دختر کوچولوی مامان

 

دلم بیشتر از همیشه تنگه توئه.

 

روزها رو میشمارم تا هر چه زودتر

 

روز تولدت بیاد.

 

میدونم مسئولیت سختی به

 

عهده ی منو باباییت هست.

 

از خدا میخوام مارو کمک کنه.

 

از خدا میخوام یه بچه ی سالم و صالح به ما بده.

 

مامان جون دوست نداره ناراحتیتو ببینه

 

از خدا برات زیباترین سرنوشت و میخوام نفس مامانی

 

(۹۱/۰۶/۲۵)

 

 

خوشگل مامان واسه بغل کردنت لحظه شماری میکنم

 

عزیز دل مامان این روزا حسابی درگیر کارای تو هستیم.کلی واست وسیله خریدیم. باباجون هر روز واست یه عروسک میخره.امروز باهاش دعوا کردم که بسته دیگه جا نداریم.گفت نمیتونه جلوی خودش و بگیره.اما قول داد کمتر بخره.

 

عزیز مامان دیگه حسابی با لگدات اذیتم میکنی.منو بابایی خیلی خیلی دوستت داریم منتظر اومدنتیم

 

(91/08/10)

 

سلام  دیگه چیزی به اومدن دخترم نمونده فقط ۲ هفته دیگه حالا چند روز زودتر یا دیرتر.

 

دیگه انتظارم داره تموم میشه.

 

برام دعا کنید .خیلی استرس دارم.دعا کنید دخترم سالم بدنیا بیاد.مرسی

 

(91/09/29)

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

asal
13 خرداد 92 18:21
سلام خوبییییییی؟ من عسل هستم 12 سالمه وبتون خیلی خیلی نازه منم سه تا وبلاگ داشتم و کلی زحمت کشیده بودم که به قول شما ترکید خداوند مدیر نینی وبلاگو شفا بده ایشا ال...میشهه وب منم بیاید من هر روز وبمو اپ میکنم خوشحال میشم هر روز بهم سر بزنید و نظر بدید ؟ اینم ادرسش :www.asljam.mihanbllog.com تورو خدا نظر بدید و درخواستتونو بدید خوش حال میشم با اسم اموزشکده هنر (عسل ) لینکم کنید و بعد توی وبم بگید لینکم کردید که منم شما رو لینک کنم .