سایناساینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

دخترم تمام زندگیم

تولد تولد تولدت مبارک

1393/10/18 0:24
نویسنده : مامان سپیده
980 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

تولد تولد تولدت مبارک

مبارک مبارک تولدت مبارک

بیا شمع ها رو فوت کن

niniweblog.comتا صد سال زنده باشیniniweblog.com

 

 

 

ساینا جونم گل زندگیه من

تولد دو سالگیت مبارک

قشنگترین هدیه خدا، خورشید زندگیم

خیلی خیلی دوستت دارم

مرسی که با حضورت حس قشنگ مادرانه رو بهم هدیه دادی

مرسی که خنده هات، شیطنت هات و نفس هات شده بهونه زندگیه من

مرسی که با وجودش لحظه لحظه زندگیمو بامعنی کردی

خیلی دوستت دارم دختر قشنگم

منو باباجون عاشقتیم

 

انقد شیرین و دوست داشتنی هستی که هر روز خدا رو شاکرم بخاطر وجودت.کوچولوی مامان هنوز باور نمیشه که دو سال از تولد قشنگت گذشته.

این یه ماه اسم خودتو یاد گرفتی و همش میگی آینا.کلا همه کارو میگی آینا انجام بده.مثلا لباس عوض کردن و .. همه رو میگی آینا.حسابی خود کفا شدی و خیلی از کاراتو خودت انجام میدی.5 آذر 13 مین دندونت که دندون نیش بالا سمت راست بود نوک زد و بعدش کم کم بقیه نیش هاتم در حاله دراومدنن.

دختر من شما خیلییییییی زیاد مامانی هستی و خیلی وابستمی.امیدوارم این حست بهت صدمه نزنه.

امروز 18 دی تولدته ولی ما جمعه 19 دی واست یه جشن تولد بزرگ با کلی مهمون و تدارکات میگیریم.امیدوارم بدقلقی نکنی و تولدت بهت خوش بگذره.

دوستت دارم دخترم

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان ندا
18 دی 93 1:06
تولدت مبارک سایناچه بزرگ شدی منتظرعکسای تولدش هستیم سپیده جون
مامانی
18 دی 93 7:39
تولد دو سالگیت مبارک باشه عزیز دلممممم انشالله همیشه در کنار مامان و بابا شاد و سلامت باشی
مامان یاسی
24 دی 93 7:55
ایشالله تولد 120سالگیت عزیزم در کنار پدر و مادر مهربونت سالیان سال بخوبی زندگی کنی و خوشبخت باشی